Praktikum z obecného správního práva - 2. část

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Praktikum z obecného správního práva - 2. část aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Praktikum z obecného správního práva - 2. část; Autor: Pouperová Olga; Praktikum je určeno k procvičování znalostí témat obecného správního práva, která nebyla obsažena v části první. Každá kapitola obsahuje různé druhy cvičení a příkladů od lehčí po obtížnější úroveň, v závěru pak…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Olga Pouperová

Zobrazit všechny knihy autora Olga Pouperová
Výběr knih vydavatele Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leges
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.