1: 50T (24)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 80 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1: 50T (24) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Podrobná turistická mapa v měřítku 1 : 50 000 (1 cm = 500 metrů). Turistický obsah zahrnuje hrady, zámky, zříceniny, rozhledny, přírodní rezervace, místa dalekého výhledu a mnoho dalších informací. V mapě je zobrazena také síť značených cyklotras, jejichž průběh byl ověřen před vydáním mapy…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Kartografie Praha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kartografie Praha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.