1. list Tesalonickým

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 128 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1. list Tesalonickým koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
128 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1. list Tesalonickým koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
163 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
1. list Tesalonickým koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
166 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Komentářovou řadu Český ekumenický komentář k Novému zákonu (ČEK) připravují čeští teologové z různých církví. Komentáře vydává Česká biblická společnost ve spolupráci s Centrem biblických studií. Jednotlivé svazky jsou číslovány podle pořadí knih v Novém zákoně.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1. list Tesalonickým je 152 Kč

Výběr knih autora Mireia Ryšková

Zobrazit všechny knihy autora Mireia Ryšková
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.