1. škola účesů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1. škola účesů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1. škola účesů koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1. škola účesů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hurá, a je tu konec vrabčích hnízd!Kniha je určena všem slečnám školou povinným, které se chtějí naučit česat samy sebe. Autorky jim předkládají výběr vhodných účesů a poradí, jak postupovat krok za krokem a jak pečovat o svoje vlasy. A protože první dojem lze udělat jen jednou, shodnou se obě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1. škola účesů je 242 Kč

Výběr knih autora Anna Lukešová

Zobrazit všechny knihy autora Anna Lukešová
Výběr knih vydavatele Edika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.