100 Happy Poems

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

100 Happy Poems koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 Happy Poems koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

100 Happy Poems koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
A joyful collection of 100 poems to provide a dose of happiness in times of need.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 100 Happy Poems je 331 Kč

Výběr knih autora Jane McMorland Hunter

Zobrazit všechny knihy autora Jane McMorland Hunter
Výběr knih vydavatele Batsford

Zobrazit všechny knihy vydavatele Batsford
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.