100 zajímavostí ze starých Brd II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 126 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

100 zajímavostí ze starých Brd II. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 zajímavostí ze starých Brd II. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 zajímavostí ze starých Brd II. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 zajímavostí ze starých Brd II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem

100 zajímavostí ze starých Brd II. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: 100 zajímavostí ze starých Brd II. - Hajšman Jan. Druhé pokračování oblíbené knižní řady „100 zajímavostí...“ opět zavede čtenáře do brdského pohoří. Sto kapitolek přiblíží lidské osudy, významné události či historii stavebních památek této oblasti. Publikace: 100 zajímavostí ze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 100 zajímavostí ze starých Brd II. je 125 Kč

Výběr knih autora Jan Hajšman

Zobrazit všechny knihy autora Jan Hajšman
Výběr knih vydavatele Starý most

Zobrazit všechny knihy vydavatele Starý most
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.