1000 řešení 1-2/2025 Pomocník mzdové účetní

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1000 řešení 1-2/2025 Pomocník mzdové účetní koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace je členěná do kapitol Pomocník mzdové účetní s účinnosti od 1. 1. 2025, Vnitropodnikové směrnice, Zdravotní pojištění – změny k 1. 1. 2025.Obsahuje přehled sazeb, parametrů, vzorových výpočtů z oblasti mezd a platů a jejich zdanění. Přináší aktuální přehled odvodů na zdravotní a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1000 řešení 1-2/2025 Pomocník mzdové účetní je 268 Kč

Výběr knih vydavatele Poradce

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.