1000 Things in Nature

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1000 Things in Nature koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1000 Things in Nature koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
1000 Things in Nature koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Není skladem

1000 Things in Nature koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
333 Kč
Není skladem

Krátký popis
This beautifully illustrated reference book shows 1000 things found in nature, from familiar bugs and flowers to exotic birds of paradise and fascinating undersea creatures. Children can pore over topics such as `In the jungleÂ’, `Ice and snowÂ’ and `Fossils, rocks and gemsÂ’, and discover the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1000 Things in Nature je 303 Kč

Výběr knih autora Hannah Watson

Zobrazit všechny knihy autora Hannah Watson
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.