1001 Ideas that Changed the Way We Think

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 545 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1001 Ideas that Changed the Way We Think koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
545 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
1001 Ideas that Changed the Way We Think koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
617 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
1001 Ideas That Changed The Way We Think is a comprehensive guide to the most interesting and imaginative thoughts from the finest minds of the past 3,000 years. Ranging from the ancient wisdom of Confucius and Plato to todays cutting-edge thinkers, it offers a wealth of stimulation and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1001 Ideas that Changed the Way We Think je 581 Kč

Výběr knih autora Robert Arp

Zobrazit všechny knihy autora Robert Arp
Výběr knih vydavatele Octopus Publishing Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Octopus Publishing Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.