120 let zkušebny zbraní a střeliva v Praze 1891-2011 / 120 Years of Testing and Proof Marking Firearms in Prague

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu 120 let zkušebny zbraní a střeliva v Praze 1891-2011 / 120 Years of Testing and Proof Marking Firearms in Prague aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Cílem této publikace je zmapování vývoje pražské zkušebny zbraní a střeliva v celé její historii. Zmíněné výročí prezentované v názvu připadá na tento rok, kdy uplyne 120 let od vyhlášení zákona č. 89/1891 říšského zákoníku, kterým byly na českém území zřízeny první úřední zkušebny zbraní,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Martínek Milan

Zobrazit všechny knihy autora Martínek Milan
Výběr knih vydavatele Naše vojsko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naše vojsko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.