Knihu 120 let zkušebny zbraní a střeliva v Praze 1891-2011 / 120 Years of Testing and Proof Marking Firearms in Prague aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Krátký popis
Cílem této publikace je zmapování vývoje pražské zkušebny zbraní a
střeliva v celé její historii. Zmíněné výročí prezentované v názvu
připadá na tento rok, kdy uplyne 120 let od vyhlášení zákona č.
89/1891 říšského zákoníku, kterým byly na českém území zřízeny
první úřední zkušebny zbraní,…
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své
práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od
ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost
zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější
je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují
průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme,
závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový
marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující
mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou
specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší
alespoň 80 % našich prodejů.
Stále hledáte nějaké knihy on-line
a už Vás nebaví procházet všechny e-shopy?
Najděte všechny knihy, které si chcete koupit. Přidejte si je do košíku a nechte nás, abychom porovnali ceny a dostupnost e-shopů s knihami a zobrazili Vám ty nejvýhodnější nabídky!
Pak již stačí jen přejít do vybraného e-shopu a knihy si objednat...