1352 V plamenech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1352 V plamenech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1352 V plamenech koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1352 V plamenech koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1352 V plamenech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
1352 V plamenech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Není skladem

1352 V plamenech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Není skladem

1352 V plamenech koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Román o lékaři jménem Guillaume Perronet, jenž ve čtrnáctém století působil v kantonu Valais a postavil se do čela vzpoury proti bezpráví a tyranskému vládnutí biskupa Guicharda Tavela i proti vojenským zásahům savojského hraběte. Zastání našel v osobě Karla IV., římského císaře a českého krále…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1352 V plamenech je 334 Kč

Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.