1421: The Year China Discovered The World

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 290 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1421: The Year China Discovered The World koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1421: The Year China Discovered The World koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1421: The Year China Discovered The World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
On 8 March 1421, the largest fleet the world had ever seen set sail from China. The ships, some nearly five hundred feet long, were under the command of Emperor Zhu Di's loyal eunuch admirals. Their mission was 'to proceed all the way to the end of the earth to collect tribute from the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1421: The Year China Discovered The World je 357 Kč

Výběr knih autora Gavin Menzies

Zobrazit všechny knihy autora Gavin Menzies
Výběr knih vydavatele Transworld Publishers Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Transworld Publishers Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.