15 dní s Hedvikou Slezskou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 44 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

15 dní s Hedvikou Slezskou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
15 dní s Hedvikou Slezskou - Vojtěch Kohut z nakladatelství Cesta, rok vydání 2001.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 15 dní s Hedvikou Slezskou je 44 Kč

Výběr knih autora Vojtěch Kohut

Zobrazit všechny knihy autora Vojtěch Kohut
Výběr knih vydavatele Cesta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cesta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.