15 dní so svätým Pátrom Piom

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 110 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

15 dní so svätým Pátrom Piom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
110 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
15 dní so svätým Pátrom Piom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
109 Kč
Není skladem

Krátký popis
Páter Pio (1887 – 1968) z Rádu menších bratov kapucínov je jednou z najznámejších postáv 20. storočia. Ako svätý František, ktorý dostal stigmy na sklonku života, Páter Pio nosil rany Ježišovho umučenia od začiatku svojho kňazského života – počas päťdesiatich rokov. Nespočítateľné zástupy ho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 15 dní so svätým Pátrom Piom je 109 Kč

Výběr knih vydavatele Lúč

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lúč
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.