151 + nápadů na můj BUCKET LIST

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

151 + nápadů na můj BUCKET LIST koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

151 + nápadů na můj BUCKET LIST koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
151 + nápadů na můj BUCKET LIST koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

151 + nápadů na můj BUCKET LIST koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

151 + nápadů na můj BUCKET LIST koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Úspěšná autorka, ale hlavně cestovatelka Lucie Kutrové je holka, která si plní přání, holka, která je odhodlaná jít za svým snem, mimo jiné prošla několik extrémních dálkových tras: Pacifickou hřebenovku, evropské traily či Stezku Českem. Stále má spoustu plánů a ty si odškrtává ve svém…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 151 + nápadů na můj BUCKET LIST je 260 Kč

Výběr knih autora Lucie Kutrová

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Kutrová
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.