1945: The Reckoning

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1945: The Reckoning koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1945: The Reckoning koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
1945: The Reckoning koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

1945: The Reckoning koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

1945: The Reckoning koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
664 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
'This is a book that crosses the globe from Britain to Germany and from India to Indonesia...it is ambitious, deeply thought-provoking and, as with all the very best history, compellingly told' -James Holland

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1945: The Reckoning je 533 Kč

Výběr knih autora Phil Craig

Zobrazit všechny knihy autora Phil Craig
Výběr knih vydavatele Hodder a Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder a Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.