1974

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1974 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
1974 whisks you back half a century to discover the major matches, stories and controversies that lit up football in that momentous year. From ShanklyÂ’s retirement and a heart-breaking follow-up episode, to Revie leaving Elland Road to become England boss, only for Clough to be appointed and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1974 je 425 Kč

Výběr knih autora Close Marvin

Zobrazit všechny knihy autora Close Marvin
Výběr knih vydavatele Pitch Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pitch Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.