2 x 2 = 13 (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 344 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

2 x 2 = 13 (Defekt) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

2 x 2 = 13 (Defekt) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

2 x 2 = 13 (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

2 x 2 = 13 (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
323 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha 2x 2 = 13 přináší sebrané básně klavirísty Alfreda Brendela, jednoho z nejvýznamnějších světových umělců současnosti. Je-li v případě interpretace skladeb Mozarta, Beethovena, Schuberta, Schumanna a Liszta (jmenujeme skladatele Brendelem často hrané a mnohokrát nahrávané) jeho pozornost…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 2 x 2 = 13 (Defekt) je 379 Kč

Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.