20 let Ústavy České republiky - Ohlédnutí zpět a pohled vpřed

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

20 let Ústavy České republiky - Ohlédnutí zpět a pohled vpřed koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
390 Kč
Není skladem

Krátký popis
V prosinci 2012 uplynulo 20 let od přijetí Ústavy České republiky. Výročí bylo připomenuto mj. dvoudenní konferencí, kterou uspořádaly ve svých sídlech obě komory Parlamentu České republiky společně s Právnickou fakultou Univerzity Karlovy. Tato kniha přináší záznamy projevů i upravená odborná…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Jan Kysela, Aleš Gerloch, team of authors
Výběr knih vydavatele Aleš Čeněk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aleš Čeněk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.