2000 AD Vs Battle Action: Comics Collide!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

2000 AD Vs Battle Action: Comics Collide! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

2000 AD Vs Battle Action: Comics Collide! koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
2000 AD Vs Battle Action: Comics Collide! koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
What if the old Battle Action comic was merged with 2000 AD in the early ‘80s? ThatÂ’s the question posed by this all-new collection that reveals the answer is – action-packed thrills by the bucket-load. It takes old Battle Action strips and reworks them as 2000 AD-appropriate adventures,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 2000 AD Vs Battle Action: Comics Collide! je 459 Kč


Výběr knih vydavatele Rebellion Publishing Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rebellion Publishing Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.