2084 and the AI Revolution, Updated and Expanded Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 475 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

2084 and the AI Revolution, Updated and Expanded Edition koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In response to recent popular accounts, scientist and philosopher John Lennox offers a Christian perspective on humanity's future with technological enhancement, bioengineering, and AI. Here is a thought-provoking, controversial, balanced, and engaging account of the problems raised by AI and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 2084 and the AI Revolution, Updated and Expanded Edition je 475 Kč

Výběr knih autora John Lennox C.

Zobrazit všechny knihy autora John Lennox C.
Výběr knih vydavatele Zondervan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zondervan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.