Stoletý stařík + Analfabetka, která uměla počítat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 509 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stoletý stařík + Analfabetka, která uměla počítat koupíte na Albatros
Albatros
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stoletý stařík + Analfabetka, která uměla počítat koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Stoletý stařík + Analfabetka, která uměla počítat, Autoři : Jonas Jonasson, Rok vydání : 2015, Název v originále : Hundraaringen som klev ut genom fonstret och forsvann/Analfabeten som kunde rakn

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stoletý stařík + Analfabetka, která uměla počítat je 498 Kč

Výběr knih autorů Jonas Jonasson , Rok vydání : 2015

Zobrazit všechny knihy autora Jonas Jonasson, Rok vydání : 2015
Výběr knih vydavatele Panteon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Panteon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.