33 Meditations on Death

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

33 Meditations on Death koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

33 Meditations on Death koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

33 Meditations on Death koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
AS FEATURED ON BBC RADIO 4 'Start the Week' : 'very moving - brilliant and profound'"Brilliant - a grimly humorous yet humane account of the realities of growing old in the modern age." - Henry Marsh"A remarkably likeable guide to a grisly subject ...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 33 Meditations on Death je 289 Kč

Výběr knih vydavatele Transworld Publishers Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Transworld Publishers Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.