33 povídek z české historie dávné i nedávné a také jiné

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 180 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

33 povídek z české historie dávné i nedávné a také jiné koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

33 povídek z české historie dávné i nedávné a také jiné koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

33 povídek z české historie dávné i nedávné a také jiné koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

33 povídek z české historie dávné i nedávné a také jiné koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
167 Kč
Není skladem

Krátký popis
Veselé povídky z českých dějin od středověku do současnosti a články vztahující se převážně k Rabštejnu nad Střelou a pražským Záběhlicím. Autor se inspiroval životy skutečných osobností naší historie, ať už to byl Antonín Dvořák nebo Božena Němcová a další. Připomínání minulosti nikdy neuškodí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 33 povídek z české historie dávné i nedávné a také jiné je 186 Kč

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.