365 dní s mojím verným psom

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

365 dní s mojím verným psom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

365 dní s mojím verným psom koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
290 Kč
Není skladem

Krátký popis
Osobité fotografie psích miláčikov spolu s výrokmi najlepších svetových spisovateľov sprevádzajú každý deň v roku a vytvárajú tak nielen jedinečný kalendár, ale aj skvelý darček pre každého, kto má rád tohto tradične najvernejšieho priateľa človeka. Špirálový kalendár je dodávaný v mäkkom šubri…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 365 dní s mojím verným psom je 287 Kč

Výběr knih autorů Helen Exley , Rok vydání : 2024

Zobrazit všechny knihy autora Helen Exley, Rok vydání : 2024
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.