365 dní s papežem Františkem - Ranní promluvy od Svaté Marty, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 344 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

365 dní s papežem Františkem - Ranní promluvy od Svaté Marty, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

365 dní s papežem Františkem - Ranní promluvy od Svaté Marty, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

365 dní s papežem Františkem - Ranní promluvy od Svaté Marty, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
421 Kč
Skladem (odeslání ihned)

365 dní s papežem Františkem - Ranní promluvy od Svaté Marty, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ranní promluvy papeže Františka z Domu sv. Marty jsou pojem. Obsahují silné myšlenky, konkrétní příměry a krátká duchovní povzbuzení, která se člověku dostanou pod kůži. Papež se nebojí žádného tématu. Uvažuje o smrti, hříchu a ďáblu. O korupci, vzájemném pomlouvání i duchu tohoto světa. Úplně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 365 dní s papežem Františkem - Ranní promluvy od Svaté Marty, 3. vydání je 383 Kč

Výběr knih autora Papež František

Zobrazit všechny knihy autora Papež František
Výběr knih vydavatele Karmelitánské nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karmelitánské nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.