3D Data, daně digitálně aneb ajťákem i proti své vůli

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 309 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

3D Data, daně digitálně aneb ajťákem i proti své vůli koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)

3D Data, daně digitálně aneb ajťákem i proti své vůli koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)

3D Data, daně digitálně aneb ajťákem i proti své vůli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Není skladem

3D Data, daně digitálně aneb ajťákem i proti své vůli koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
331 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak podat přiznání, přehled na „sociálku“, přihlášku zdravotní pojišťovně, žalobu, žádost, odvolání...? K čemu je datová schránka? A co to vůbec je? Potřebuji email a elektronický podpis? Jak a kdy ho mám nebo musím použít? Co to jsou ty „portály“? Nemusíte být vůbec účetní, ekonom nebo daňový…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 3D Data, daně digitálně aneb ajťákem i proti své vůli je 347 Kč

Výběr knih autora Milan Vodička

Zobrazit všechny knihy autora Milan Vodička
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.