44 Tiny Chefs

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

44 Tiny Chefs koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
When Betsy’s dad agrees to bake the cakes for a Royal Gala he has no idea how big a job it is. Betsy knows the only way he’ll get it done is with the help of her forty-four mice – just as long as she can keep them away from prying eyes…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 44 Tiny Chefs je 175 Kč

Výběr knih autora Sylvia Bishop

Zobrazit všechny knihy autora Sylvia Bishop
Výběr knih vydavatele Little Tiger Press Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little Tiger Press Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.