7 klíčů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

7 klíčů koupíte na Grada
Grada
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
7 klíčů koupíte na Grada
Grada
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

7 klíčů koupíte na Grada
Grada
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)

7 klíčů koupíte na Grada
Grada
79 Kč
Není skladem

7 klíčů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
7 klíčů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
6. srpna 1991 – datum, kdy se stal pro všechny dostupný nejdůležitější vynález v dějinách: internet. Současnost – internet je zcela nezbytnou složkou pro fungování moderní společnosti. Počítačové programy a bezdrátové sítě jsou neoddělitelně provázány se systémy bank, dopravních podniků,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 7 klíčů je 160 Kč

Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.