7 Tajemství štěstí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 61 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

7 Tajemství štěstí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
61 Kč
Skladem (odeslání ihned)

7 Tajemství štěstí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
51 Kč
Není skladem

7 Tajemství štěstí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
69 Kč
Není skladem

Krátký popis
Gyles Brandreth nyní svých 7 Tajemství štěstí přináší i vám. Tajemství jsou to jednoduchá, snadno zapamatovatelná, ale obtížně dosažitelná. Nalezl je na konci své cesty za štěstím - v psychiatrickém křesle s pomocí Dr. Anthonyho Clarea. Co je štěstí? Kdo štěstí dosáhne? A jak? To jsou zásadní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 7 Tajemství štěstí je 60 Kč

Výběr knih autora Gyles Brandreth

Zobrazit všechny knihy autora Gyles Brandreth
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.