75 Years of Formula One

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 750 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

75 Years of Formula One koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
750 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
75 Years of Formula One charts the fascinating history of Grand Prix racing over its first eight decades of action, telling the unique story of how F1 grew irresistibly from a modest, predominantly European event with only seven races into a worldwide sporting phenomenon.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Iain Spragg

Zobrazit všechny knihy autora Iain Spragg
Výběr knih vydavatele Danann Media Publishing Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele Danann Media Publishing Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.