8 Laws of Customer-Focused Leadership

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 500 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

8 Laws of Customer-Focused Leadership koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Finally, a playbook for leaders of all types on how to build and maintain a relentless focus on the customer into your organizationÂ’s DNA.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 8 Laws of Customer-Focused Leadership je 500 Kč

Výběr knih autora Morgan Blake

Zobrazit všechny knihy autora Morgan Blake
Výběr knih vydavatele Harpercollins Focus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harpercollins Focus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.