80 nejoblíbenějších dětských písniček - 2 CD

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 298 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

80 nejoblíbenějších dětských písniček - 2 CD koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Seznam skladeb / tracklist CD 1 1.Pějme píseň dokola - 1. část00:35 2.Už je to uděláno01:12 3.Jede, jede poštovský panáček01:17 4.Já jsem muzikant01:46 5.A já pořád, kdo to je01:13 6.Pekla vdolky01:06 7.Muzikanti, co děláte01:29 8.Červený šátečku kolem se toč01:27 9.Pějme píseň dokola - 2.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 80 nejoblíbenějších dětských písniček - 2 CD je 298 Kč

Výběr knih autora various

Zobrazit všechny knihy autora various
Výběr knih vydavatele Supraphon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Supraphon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.