99 povídek z české historie dávné i nedávné

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

99 povídek z české historie dávné i nedávné koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

99 povídek z české historie dávné i nedávné koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: 99 povídek z české historie dávné i nedávné; Autor: Regner Martin; Sto mínus jedna historických miniatur, rozkročených v čase od dob legendárních po děje nedávno minulé, představuje drobné, apokryfní, většinou úsměvně laděné příběhy, v nichž figurují skutečné události a skutečné postavy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 99 povídek z české historie dávné i nedávné je 224 Kč

Výběr knih vydavatele X-WEB

Zobrazit všechny knihy vydavatele X-WEB
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.