Business Proposal, Vol. 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Business Proposal, Vol. 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
544 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Business Proposal, Vol. 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
440 Kč
Není skladem

Business Proposal, Vol. 3 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Business Proposal, Vol. 3

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Business Proposal, Vol. 3 je 469 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Abigail Blackman, Perilla Perilla, NARAK NARAK, Haehwa Haehwa
Výběr knih vydavatele Ize Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ize Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.