A Child's Introduction to Jazz

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 451 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Child's Introduction to Jazz koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
A Child's Introduction to Jazz koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A Child's Introduction to Jazz

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Child's Introduction to Jazz je 451 Kč

Výběr knih autorů Jabari Asim , Jerrard K Polk

Zobrazit všechny knihy autora Jabari Asim, Jerrard K Polk
Výběr knih vydavatele Running Press,U.S.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Running Press,U.S.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.