A Court of Frost and Starlight, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Court of Frost and Starlight, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Court of Frost and Starlight, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
A Court of Frost and Starlight, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Court of Frost and Starlight, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Court of Frost and Starlight, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
Forget yourself on one magical night ... A sparkling companion tale to the seductive fantasy series from global #1 bestselling author Sarah J. Maas for fans of E.L. James and Deborah Harkness In this companion tale to the bestselling A Court of Thorns and Roses series, Feyre, Rhys and their…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Court of Frost and Starlight, 1. vydání je 248 Kč

Výběr knih autora Sarah Janet Maas

Zobrazit všechny knihy autora Sarah Janet Maas
Výběr knih vydavatele Bloomsbury Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.