A Darkness at the Door

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Darkness at the Door koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

A Darkness at the Door koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
The riveting sequel to THE THEFT OF SUNLIGHT by the author of THORN ('The best YA fantasy book I have read this year!' - Never Judge a Book by its Cover)

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Darkness at the Door je 222 Kč

Výběr knih autora Intisar Khanani

Zobrazit všechny knihy autora Intisar Khanani
Výběr knih vydavatele Hot Key Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hot Key Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.