A Dutiful Boy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Dutiful Boy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
A Dutiful Boy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Dutiful Boy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Dutiful Boy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

A Dutiful Boy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
317 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, A Dutiful Boy, Autoři : Mohsin Zaidi, Rok vydání : 2021,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Dutiful Boy je 283 Kč

Výběr knih vydavatele Random House UK Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Random House UK Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.