A Fatal Game

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 443 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Fatal Game koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
'Think of Ruth Rendell morphing into John le Carre' Daily Express ___________________The railway station is heaving with rush-hour commuters when the bomb goes off. In the subsequent enquiry, serious questions are asked of Jake Winter, the British Intelligence Officer responsible for preventing…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Nicholas Searle

Zobrazit všechny knihy autora Nicholas Searle
Výběr knih vydavatele Penguin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.