A Girlhood

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 376 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Girlhood koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
A Girlhood koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
427 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Girlhood koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
462 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Vztahy a rodina od společnosti Pan Macmillan.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Girlhood je 421 Kč

Výběr knih autora Carolyn Hays

Zobrazit všechny knihy autora Carolyn Hays
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.