A History of Fashion for Children

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 502 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A History of Fashion for Children koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Come on a well-heeled tour around the globe to meet the designers, dressmakers and style icons who influence how we dress. Aimed at children 7–11 years old, A History of Fashion for Children is an introduction to fashion past and present, and includes reproductions of historic, modern and…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Dennis Nothdruft , Celia Joicey

Zobrazit všechny knihy autora Dennis Nothdruft, Celia Joicey
Výběr knih vydavatele Thames & Hudson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Thames & Hudson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.