A když tě chytím

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 132 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A když tě chytím koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A když tě chytím koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A když tě chytím koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
147 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A když tě chytím koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
140 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: A když tě chytím - Špulák Jaroslav. V opuštěném drážním domku, o který nikdo nestál, přebývají dva bezdomovci. Mají za sebou třeskuté zimy, které přežili jen s velkým úsilím, i horká léta, během kterých si připadali jako králové. Do bezdomoví odešli dobrovolně, aby unikli systému a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A když tě chytím je 138 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Špulák

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Špulák
Výběr knih vydavatele Novela Bohemica

Zobrazit všechny knihy vydavatele Novela Bohemica
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.