A Kestrel for a Knave

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Kestrel for a Knave koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
A Kestrel for a Knave koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Kestrel for a Knave koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
A Kestrel for a Knave koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Není skladem

Krátký popis
With prose that is every bit as raw, intense and bitingly honest as the world it depicts, Barry Hines''s A Kestrel for a Knave contains a new afterword by the author in Penguin Modern Classics.Life is tough and cheerless for Billy Casper, a troubled teenager growing up in the small Yorkshire…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Kestrel for a Knave je 294 Kč

Výběr knih autora Barry Hines

Zobrazit všechny knihy autora Barry Hines
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.