A Little Place in Prague (Romantic Escapes 12)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Little Place in Prague (Romantic Escapes 12) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Little Place in Prague (Romantic Escapes 12) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Little Place in Prague (Romantic Escapes 12) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Little Place in Prague (Romantic Escapes 12) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Little Place in Prague (Romantic Escapes 12) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
232 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

A Little Place in Prague (Romantic Escapes 12) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
278 Kč
Není skladem

Krátký popis
***Preorder the gorgeous new Winter romance from Julie Caplin, coming October 2024!*** It's been years since Anna has seen Leo Knight. And of all the apartments in all the cities in all the world, he just happens to walk in to her cosy new attic home - as her new housemate. As the two walk the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Little Place in Prague (Romantic Escapes 12) je 260 Kč

Výběr knih autora Julie Caplinová

Zobrazit všechny knihy autora Julie Caplinová
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.