A Little Princess, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Little Princess, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Little Princess, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
A Little Princess, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

A Little Princess, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
364 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This classic British tale tells the story of Sara Crewe, a young girl who grows up at a boarding school run by the unkindly Miss Minchin. Frances Hodgson Burnett's A Little Princess tells the story of Sara Crewe, a young girl who has been left at a boarding school by her wealthy father. There,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Little Princess, 1. vydání je 289 Kč

Výběr knih autora Frances Hodgson Burnett

Zobrazit všechny knihy autora Frances Hodgson Burnett
Výběr knih vydavatele Readerlink Distribution

Zobrazit všechny knihy vydavatele Readerlink Distribution
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.