A Merry Little Christmas: The most heart-warming, surprising and cosy festive story to curl up with this Christmas

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Merry Little Christmas: The most heart-warming, surprising and cosy festive story to curl up with this Christmas koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Merry Little Christmas: The most heart-warming, surprising and cosy festive story to curl up with this Christmas koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Merry Little Christmas: The most heart-warming, surprising and cosy festive story to curl up with this Christmas koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This Christmas indulge in some me-time and enjoy this uplifting and heart-warming story from Sunday Times bestseller Cathy Bramley. Full of romance, laughter and family drama, A Merry Little Christmas is the perfect book to curl up with this festive season.In the snowy market town of Wetherly,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Merry Little Christmas: The most heart-warming, surprising and cosy festive story to curl up with this Christmas je 245 Kč

Výběr knih autora Cathy Bramley

Zobrazit všechny knihy autora Cathy Bramley
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.