A Room of One's Own

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Room of One's Own koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Room of One's Own koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

A Room of One's Own koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
146 Kč
Není skladem

Krátký popis
''But, you may say, we asked you to speak about women and fiction - what has that got to do with a room of one''s own?''A Room of One''s Own grew out of a lecture that Virginia Woolf had been invited to give at Girton College, Cambridge in 1928 and became a landmark work of feminist thought.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Room of One's Own je 191 Kč

Výběr knih autora Virginia Woolfová

Zobrazit všechny knihy autora Virginia Woolfová
Výběr knih vydavatele Penguin Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.