A Short History of British Architecture

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 384 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Short History of British Architecture koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
A Short History of British Architecture koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Short History of British Architecture koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
675 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
''Provocative, elegant, intriguing - Jenkins is a bold, imaginative writer, brilliant at challenging old assumptions and encouraging you to look at British architecture in a new light'' Rory Stewart''Clear and admirably concise...a brilliant, blistering polemic against the architectural…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Short History of British Architecture je 618 Kč

Výběr knih autora Simon Jenkins

Zobrazit všechny knihy autora Simon Jenkins
Výběr knih vydavatele Penguin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.