A Short History of the World According to Sheep

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Short History of the World According to Sheep koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Short History of the World According to Sheep koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

A Short History of the World According to Sheep koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Historie od společnosti Apollo.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Short History of the World According to Sheep je 263 Kč

Výběr knih autora Sally Coulthard

Zobrazit všechny knihy autora Sally Coulthard
Výběr knih vydavatele Bloomsbury Publishing PLC

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury Publishing PLC
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.